Familie Woering is weer mobiel

Via het PMC (Prins Maxima Centrum) in Utrecht kregen wij van Stichting Zorgeloos Kind een verzoek tot het helpen van een gezin uit Emmen. Het gezin heeft een dochter van 16 jaar (Ilse) en door de ziekte van Ilse was het zonder ‘speciaal’ vervoer niet meer mogelijk om van A naar B te reizen. Het gezin vroeg nooit om hulp bij het ziekenhuis, maar nu was het tijd om aan de bel te trekken. Toen de vraag ons bereikte zijn we gaan zoeken binnen ons netwerk en kregen al snel de financiën voor elkaar om dit gezin te gaan helpen.

Eind vorige maand was het zover en werd er door Stichting Zorgeloos Kind een rolstoelauto aangeschaft welke we die week direct hebben overhandigd aan het de familie Woering. Zo kunnen ze ‘zonder afhankelijkheid’ weer met Ilse overal naar toe en uiteraard is ook het nodige vervoer naar het ziekenhuis er veel makkelijker op geworden.

Wij wensen de familie heel veel veilige kilometers toe!