Gezinnen genieten 2 dagen van spektakel tijdens Dutch TT

Het laatste weekend van juni is het in Assen weer tijd voor het grootste motorsportevenement van het jaar: de Dutch TT. Ook tijdens dit prachtige evenement was Stichting Zorgeloos Kind weer te gast in de mooiste VIP-box van het circuit (van de EG-Group) om gezinnen tijdens de zaterdag en zondag weer een prachtige dag te bezorgen. De gezinnen hebben van heel dichtbij kunnen genieten van dit grote spektakel en ze zijn een mooie ervaring rijker geworden. De medewerkers van de EG-group hebben deze gezinnen in de watten gelegd met betrekking tot eten en drinken. Wij van Stichting Zorgeloos Kind kijken dan ook terug op een zeer geslaagd weekend.

Zowel op de zaterdag als op de zondag hadden wij gezinnen te gast om deze te verwelkomen in de EG group VIP-box op het TT-circuit van Assen. Het was voor de gezinnen wel even vroeg op staan om zo de grote drukte voor te zijn, er zijn namelijk zondag 108.771 motorsport liefhebbers naar Assen gekomen!

De kinderen konden de coureurs bijna aanraken, zo dichtbij konden ze alles meemaken. Na de race konden de kinderen zwaaien naar hun helden, die uiteraard daarop reageerde door vrolijk terug te zwaaien. Tussen de races door werden de gezinnen in alles voorzien en ook was er een heerlijke maaltijd geregeld. Even uit zon en lekker kleuren aan de grote tafel met een glaasje drinken, het was allemaal super geregeld.

Alle gezinnen hebben het beide dagen lang vol gehouden en zijn tot de laatste races gebleven. Daarna nog een klein stukje lopen naar de auto om daar vervolgens snel in slaap te vallen op weg naar huis. Wij wensen de gezinnen de komende tijd veel sterkte in de strijd tegen de ziekte en hopen dat deze positieve dagen daaraan bij kunnen dragen.

Wij willen speciaal de mensen van de EG-group bedanken voor de gastvrijheid om zo onze ‘tere’ doelgroep te kunnen laten genieten van dit prachtige evenement.