In Loving Memory - Emma Niessen

In oktober 2023 was de familie Niessen aanwezig tijdens onze geweldige reis naar de Efteling. Papa, Mama, Emma, Sam, Eefje en Stine. Emma was ernstig ziek, maar samen met het gezin hebben ze er een prachtig weekend van gemaakt. Ieder gezin die mee is geweest naar de Efteling krijgt het jaar daarop de kans om aanwezig te zijn bij een motorrace van SWPN/ official partner of Stichting Zorgeloos Kind.

Zo werd ook de familie Niessen benaderd om aanwezig te zijn bij de Jack’s Racing Day. Als snel kregen we bericht van mama ‘Wiebke, dat Emma afgelopen maart is overleden. Dat zijn juist die berichten die we absoluut niet willen horen. De familie Niessen is wel komen kijken met de andere 3 kids en wij vinden het super moedig dat ze aanwezig waren.

Emma is 10 jaar geworden en was een prachtig meisje. Papa en mama hebben heel haar ‘korte’ leven alles gedaan om haar een zo goed mogelijk leven te geven en wij durven met zekerheid te zeggen dat dit uitstekend is gelukt. Ze zijn en blijven de trotse ouders van Emma en andere 3 kanjers.

Uiteraard gaat Emma een prachtige plek krijgen op ons In Memoriam boek op de trailer en de racemotoren, zodat ze zeker ook door ons niet vergeten gaat worden.

Heel veel sterkte.