Jack’s Racing Day voor Stichting Zorgeloos Kind

Ieder jaar is Stichting Zorgeloos Kind actief tijdens de Jack’s Racing Day op het TT-circuit van Assen. Dit jaarlijks terugkerende evenement is een groot gecombineerd auto- en motorsportevenement welke vele duizenden toeschouwers naar het circuit trekt. Ook beide coureurs van motorraceteam SWPN / official partner of Stichting Zorgeloos Kind kwamen twee keer in actie en de kids hebben enorm genoten van deze twee coureurs. Zowel Rob Hartog als Sascha de Vits zijn nu de helden van de vele aanwezige kinderen.

Al vroeg werden de gezinnen ontvangen bij de poort van het TT-circuit van Assen om vervolgens direct plaats te nemen in de mooie VIP-box van de EG-group. Al vroeg mochten Rob en Sacha laten zien dat ze tot de top van Nederland behoren en de kinderen zagen ze voor het eerst van heel dichtbij langskomen.

Na de eerste race werden gezinnen officieel welkom geheten door Stichting Zorgeloos Kind en werd het programma bekend gemaakt. Eerst even genieten van de heerlijke en uitgebreide maaltijd en dan richting de pitbox van het motorraceteam SWPN / official partner of Stichting Zorgeloos Kind. Daar maakte de gezinnen kennis met beide coureurs en teammanager Frank Brouwer. Er werd uitgelegd hoe het allemaal werkt in een motorraceteam en de kinderen mochten uiteraard vragen stellen aan deze ‘snelle’ heren. Daarna mochten ze op de motoren zitten om op de foto te gaan met de coureurs en werden er veel handtekeningen uitgedeeld.

Hierna kon de groep nog even een kijkje nemen in de racertrailer en werd er een bezoek gebracht aan Damen Leathers. Hier werd alles uitgelegd over motorkleding en bescherming van de coureurs. Na de rondleiding weer naar de VIP-box om de laatste race te bekijken van Rob en Sacha. Beide heren reden een uitstekende wedstrijd en finishte onder luid applaus op een keurige 2e plaats.

Na de huldiging van de coureurs keerden de gezinnen weer huiswaarts. Stichting Zorgeloos Kind kijkt terug op een zeer geslaagde dag met heel veel enthousiaste gezinnen. Speciale dank weer aan de EG-Group voor het beschikbaar stellen van de prachtige VIP-box