Michael van de Mark verrast kinderen Stichting Zorgeloos Kind

Op zondag 19 augustus was Stichting Zorgeloos Kind weer te gast bij de Gamma Racing Day op het TT-circuit van Assen. Veel gezinnen hebben genoten van het spektakel op de baan vanuit de prachtige VIP-Box van Stopaq. Het bezoek en het vragen stellen aan Nederlands beste motorcoureur ‘Michael van de Mark’, was wel het hoogtepunt van de dag. Het was weer een dag vol blije gezichten en dat is natuurlijk waar we het allemaal voor doen.

Om 9 uur werden de gezinnen opgevangen bij de ingang van het circuit en iedereen was keurig op tijd in Assen. Iedereen werd vanaf de ingang keurig vervoerd naar de VIP-Box van Stopaq, waar koffie, drinken en lekkers al lagen te wachten. Na het welkomstwoord konden de gezinnen genieten van al het spektakel op de baan en op het paddock. Er was van alles te doen op en rondom het circuit. Om 11 uur kregen we bezoek van Michael van de Mark en dat was natuurlijk een grote verrassing. Michael beantwoorde de ‘slimme’ vragen van de kinderen zo eerlijk mogelijk en hij verklapte eigenlijk al een beetje, dat hij de nieuwe wereldkampioen gaat worden in 2019, uiteraard op de Yamaha. Nog even op de foto met de kids en een handtekening uitdelen, en toen moest Michael zich snel klaar voor de demo op de circuit. Tijdens de demo zwaaide Michael nog even naar de kids en trakteerde ze nog op een prachtige wheely.

Na dit spektakel even genieten van het eten om zo snel weer te gaan kijken naar de formule 1 demo van Carlos Saintz. Nog een paar races kijken en langzaam maar zeker vloeide de energie weg uit de lijfjes van kinderen. Weer terug naar auto richting huis, om bij te komen van een dag spektakel. Wij hebben van alle gezinnen genoten en zullen op 9 september weer te gast zijn bij SWPN/ Official Partner of Stichting Zorgeloos Kind, waar we weer veel gezinnen te gast hebben tijdens de 6e IDM wedstrijd van het seizoen.