Rabab Mahdi overleden

Op donderdag 28 februari is in Prinses Maxima Centrum, Rabab Mahdi  overleden. Zij is maar 5 jaar geworden. We hebben dit gezin leren kennen eind vorig jaar tijdens onze reis naar Efteling. Wij wensen de ouders en zussen heel veel sterkte toe met dit grote verlies.

Het gezin kwam in 2018 naar Nederland omdat ze moesten vluchten uit hun geboorteland. Wonende in een AZC kwamen ze er al snel achter dat Rabab Mahdi ernstig ziek was. Eind december mocht het gezin mee naar de Efteling met Stichting Zorgeloos Kind. Ze hebben daar nog een fantastisch weekend gehad en Rabab Mahdi  was door het dolle heen dat ze daar voor het eerst sneeuw mocht zien. En natuurlijk met prachtige prinses op de foto, was voor haar echt een hoogtepunt. Wij wensen het gezin heel veel sterkte toe!!!