Stichting Zorgeloos Kind geeft vol gas!

De corona-maatregelen zijn gelukkig opgeheven en dat betekend dat we weer vol gas bezig zijn om leuke evenementen te organiseren. De individuele hulp aan gezinnen heeft gelukkig wel doorgang kunnen vinden, maar de evenementen hebben toch een lange tijd stil gelegen. De komende tijd ‘met het mooie weer in aankomst’ gaan we weer verschillende evenementen organiseren en hopen zo veel gezinnen een onvergetelijke dag of weekend te kunnen bezorgen.

In het weekend 23 / 24 april 2022 zijn we met gezinnen te gast tijdens de World Superbikeraces op het TT-circuit van Assen. Met de EG Group als nieuwe sponsor van Stichting Zorgeloos Kind kunnen we gebruik maken van de mooiste VIP-Box op het TT-circuit. De EG Group / Texaco vipbox (nr 35) bevind zich op de 1e verdieping en geeft een prachtig uitzicht over het circuit.

Op woensdag 18 mei organiseren we ‘na lange tijdafwezigheid’ weer een circuitdag voor zieke gezinnen. Op het formule 1 circuit van Zandvoort gaan we veel kinderen rondrijden in de meest prachtige sportwagens. Mee rijden op het circuit waar Max Verstappen de race heeft gewonnen wil toch iedereen? Omdat we voor deze dag nu al vol zitten, zijn we aan het kijken om in september een 2e datum te plannen om zo nog meer kinderen een prachtige ervaring te geven.

Verder zullen we aanwezig zijn tijdens de Dutch TT in Assen op 25 & 26 juni dit jaar en uiteraard zijn we ook bezig om weer met een grote groep gezinnen op vakantie te gaan. Kortom: We zitten vol energie om weer alles zo goed mogelijk op te pakken en we kijken uit om weer veel gezinnen te ontmoeten tijdens de diverse evenementen.

Speciale dank gaat uit naar de EG group. Dank voor het vertrouwen in Stichting Zorgeloos Kind en we hopen om een mooie en langdurige samenwerking.