Stichting Zorgeloos Kind klaar voor vertrek

Nog ruim 2 weken en dan gaan we met Stichting Zorgeloos Kind voor 4 dagen op reis naar EuroDisney. Na veel voorbereidingen zijn we bijna gereed om met 2 volle bussen te vertrekken naar Frankrijk. Helaas zijn er ook dit jaar weer een aantal late afmeldingen omdat de gezondheid van het kind het niet toelaat om de reis naar EuroDisney te maken. Uiteraard houden we met deze gezinnen contact om op een later tijdstip alsnog deel te nemen aan één van de evenementen van Stichting Zorgeloos Kind. De vrijgekomen plekken worden wel direct weer ingevuld door de ziekenhuizen die ook een reservelijst paraat hebben.

Op 27 februari gaan we vanuit Barneveld met 2 volle bussen en een pendelauto op weg naar Frankrijk om 2 volle dagen te genieten van het prachtige ‘EuroDisney’. Alles zal tot in de puntjes geregeld zijn en we willen alle gezinnen dan ook een onvergetelijke ervaring mee naar huis laten nemen. Overnachten in het luxe Sequoia Lodge Hotel, ontbijt, eten, drinken, echt alles moet top zijn voor deze prachtige groep gezinnen. Uiteraard hopen we altijd dat ieder kind weer volledig zal herstellen, maar de praktijk is helaas toch anders. Ook dit jaar gaan er weer gezinnen mee, waarvan het kind zeer ernstig ziek is en er weinig hoop is op genezing. Dat maakt deze reis ook zeer bijzonder, maar het drukt je ook wel met de neus op de feiten. Wij hopen dat ieder gezin even het ‘ziek zijn’ kan vergeten en een fanatische reis mag beleven.

Wij gaan onze uiterste best doen om deze 4 dagen onvergetelijk te laten worden.