Timo Klein Goldewijk overleden

Op maandag 2 november is Timo Klein Goldewijk op 6-jarige leeftijd overleden. Timo heeft lange tijd tegen zijn ziekte gevochten maar kon deze oneerlijke strijd niet winnen. Afgelopen augustus heeft de oncoloog aan Timo uitgelegd dat er geen trucjes meer waren om hem beter te maken, maar dat hij ging helpen dat hij geen pijn zou krijgen.

Stichting Zorgeloos Kind heeft Timo en het gezin Klein Goldewijk leren kennen op de Jumbo Racedagen van 2019, waar Timo zijn grote held ‘Max Verstappen’ heeft mogen ontmoeten. Ook in dit jaar was de familie te gast bij SWPN / Official Partner of Stichting Zorgeloos Kind tijdens de Gamma Racing Days te Assen. Zoals de foto’s laten zien kon hij daar enorm van genieten, een echte racefan.

Wij wensen vader, moeder en broertje en zusje heel veel sterkte met dit grote verlies. Uiteraard zal Timo een mooi plekje krijgen op onze racetrailer en racemotoren, zodat hij ook door ons, niet vergeten zal worden.