Wesley Kist overleden

Vorige maand is ‘Mister Positivo’ Wesley Kist overleden op 24 jarige leeftijd. Wesley heeft zijn hele leven veel in het ziekenhuis gelegen en is ook heel vaak geopereerd, maar zijn humeur was altijd een voorbeeld voor velen. Deze enorme Max Verstappen Fan was op en heeft alles uit zijn veel te korte leven gehaald. Onze gedachten gaan uit naar zijn ouders die met ongekende kracht en passie alles hebben gedaan om het Wesley aangenaam te maken.

Wij hebben Wesley leren kennen in 2019. Wij kregen een verzoek om het mogelijk te maken dat Wesley zijn droom kon uitkomen en dat was een ontmoeting met zijn allergrootste held: Max Verstappen. Dat is 2019 dan ook gebeurd en wat hebben wij Wesley deze dag zien glunderen van geluk.

Wesley zou ook graag Max nog willen zien racen en dat was met zijn handicap best een hele opgave. We hebben in 2019 ook tickets en onderkomen geregeld zodat Wesley Max ‘live’ kon zien racen op de RedBull-Ring in Oostenrijk. Nou dat heeft destijds geholpen, want Max won ook deze fantastisch race. En wat heeft Wesley daar enorm van genoten.

Wij wensen ouders Bianca en Ronald heel veel sterkte toe met dit grote verlies en uiteraard zal komend seizoen de naam van Wesley mee rijden op onze racemotoren. Hij was een inspiratie en voorbeeld voor velen en zo zullen wij hem ook blijven herinneren.