Elk jaar zetten wij ons in voor gezinnen die getroffen zijn door een ernstige ziekte. Een aantal van onze activiteiten die wij organiseren voor gezinnen zijn:

• De gezinnen komen bij de verschillende races van het raceteam SWPN waar ze als VIP te gast zijn tijdens de weekenden
  • We gaan we naar een 4x4 rally evenementen
  • We gaan weer naar een Eredivisie voetbalwedstrijden
  • En uiteraard gaan we weer op vakantie naar de Efteling met veel zieke gezinnen
Om deze activiteiten te kunnen voortzetten hebben we uw steun hard nodig!

DONEER via de "DONEREN" knop of klik HIER om direct naar het donatieformulier te gaan. Hartelijk dank namens Stichting Zorgeloos Kind.

Stichting Zorgeloos Kind geeft vol gas!

De corona-maatregelen zijn gelukkig opgeheven en dat betekend dat we weer vol gas bezig zijn om leuke evenementen te organiseren. De individuele hulp aan gezinnen heeft gelukkig wel doorgang kunnen vinden, maar de evenementen hebben toch een lange tijd stil gelegen. De komende tijd ‘met het mooie weer in aankomst’ gaan we weer verschillende evenementen organiseren en hopen zo veel gezinnen een onv...

SWPN en Melvin van der Voort verlengen succesvolle samenwerking in 2022

SWPN, partner van Stichting Zorgeloos Kind zal ook komend seizoen met Melvin van der Voort uitkomen in de IDM Supersport 600 klasse. Na een geslaagd debuutseizoen op de Yamaha R6 heeft de 16-jarige coureur zich als doel gesteld om zijn stijgende lijn verder door te trekken in 2022. Van der Voort gaat beginnen aan zijn vierde seizoen voor het Nederlandse team.

Melvin van der Voort maakte in 2019...

SWPN in 2022 met Rob Hartog van start in IDM Superbike 1000

SWPN, partner van Stichting Zorgeloos Kind zal in 2022 met Rob Hartog van start te gaan in de IDM Superbike 1000 klasse. De 29-jarige coureur, die al veel ervaring heeft in diverse kampioenschappen, zal voor het Nederlandse team gaan uitkomen op een Yamaha R1M in de topklasse van het Internationale Deutsche Motorradmeisterschaft.

Met Rob Hartog haalt SWPN een rijder met veel ervaring binnen. Ha...

1 2 3  Volgende

Doneeractie.nl